sleeptime..

Börjar 9 imorgon och ska iväg o kolla på nånting som jag inte vet vad det är (a). Justja, gick inte så bra med städningen.. Hittade massa skolgrejer från högstadiet och blev nostalgisk :') Haha, fyfan. Förut fattade jag inte varför mamma klagade på min skrivstil, NU FÖRSTÅR JAG VARFÖR! Haha, jag kunde inte ens läsa det jag hade skrivit. Jag och mamma var iväg och handlade en sväng, och jag höll på att köra in i en lyktstolpe, tyckte hon iaf.. Jag var iaf en dec ifrån ;) Haha. Sen kom Pelle och Isa och käkade med oss, och så kollade vi på " Hur många lingon finns det i världen". Fyfan, grinade lika mycket nu som när jag såg den första gången. Helt klockren film. När Pelle och Isa åkte så hoppa jag in i duschen och stod där ett bra tag, så himla skönt!
Nu ska jag slänga mig i sängen och kolla på nån film!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0