Seg lördag!

Hellu.
Var ute och festade lite igår med gamla vänner :). Började tidigt och slutade tidigt, var hemma innan 12 eftersom alla skulle på krogen och eftersom jag är så liten så drog jag hem ist. Frös som en gris när jag kom hem, så jag började dricka jäger. Det skulle jag INTE ha gjort, fick snefylla så det skrek om det. Låg och grät för mig själv, haha gulligt.. Menmen, somnade väl runt 1-2 nångång. Vaknade kvart över 4 av att jag var astörstig, så jag gick upp och drack vatten och sen somnade jag på soffan. Vaknade klockan 9 och gick ner till sängen igen, dock var det omöjligt att somna om. Huvudet snurrade och jag mådde rikigt illa, så jag låg i fosterställning och försökte dricka vatten lite emellanåt. Efter ett tag blev det bättre så jag gick upp och lagade lite frukost/lunch. Kollade på reprisen av idol och jag måste ju säga att det var skönt att Denise åkte. Har inte gillat henne nångång, hon är ju värsta September wannabe. Aja, tog nyss en dusch så nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra idag. Ska nog lägga mig i sängen och glo på nån film, mys!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0