Put your hearts in the air!

Hellu!
Städar som en galning här hemma, kände att jag höll på att bli galen av allt som låg på golvet i mitt rum.. Så nu äre storstädning på g! Dunkar även musik för fulla muggar, kung! Senare blir det myskväll med mamma, eftersom vi har lite ensamtid. Pappa skjutsar storebror till Nyköping. Igår hade jag och brorsan en heldag typ, vi kollade på handboll och grejer :) Det var så himla längesen, sen aset flyttade har vi knappt träffats mer än någon timme typ varannan helg :( Saknar att ha honom här hemma, förut kunde jag bara gå och sätta mig på hans rum och typ kolla när han spela dator bara för att få vara med honom. Det är tomt nu :(. Menmen, jag är glad för hans skull att allting går ganska bra för honom :). Nej fyfan, nu ska jag fortsätta städa!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0