OTH!

Hellu.
Det var fest i Vikmanshyttan igår eftersom Ronja fyllde 18 i fredags (?) haha :P Grattis! Åkte dit väldigt tidigt, och stannade inte så länge heller, det hände lite grejer så det fick bli så.. Lindas mamma kom och hämtade mig, Linda och Axelina och då åkte vi hem till Avesta igen. Stannade vid Beppes och träffade Timothy, Linus, Sandra, Anton och Jonathan. Så jag hängde med dom ett tag sen fick Niklas den stora äran att skjutsa hem mig ;) Haha, han är FÖR snäll! Aja, när jag kom hem så satt båda mina bröder och drack i vardagsrummet. Isa var också med men hon hade hunnat lugnat sig när jag kom.. Haha när jag kom hem var det fyllekäk på G även, så alla värmde pizzor i mikron och satt o kladda med. Jag har världens bästa familj, bara så ni vet :). Mamma skjutsade hem Pelle och Isa till dom och då lyckades jag slockna på soffan ett tag haha.
Kan säga att jag verkligen mår som jag förtjänar idag, mitt huvud vill absolut inte som jag vill och gör jag minsta rörelsen för fort så känns det som att min mage gör kullerbyttor.. Så jag har i stort sett legat i sängen hela dagen och tittat på One Tree Hill, helt underbar serie :). Ska kolla klart på det här avsnittet sen ska jag plugga lite, prov imorgon... Skiiiitkul! Aja, fuck this, sängen och oth väntar :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0