Ooops...

Blev inget plugg (a) Det blev att börja titta på "Dirty Dancing" ist :). Mitt hjärta har mått jättedåligt hela dagen, blir så ledsen över att se henne så :( . Hon låg hemma och sov medans jag var o käkade med mormor och morfar, och när jag kom tillbaka mådde hon iaf lite bättre :) Så nu sitter hon och äter grädde, haha! Söt är hon :) Nu ska vi kolla klart på "Dirty Dancing" och sen mysa galet.
Axelina, jag vet att jag inte säger det här tillräckligt ofta.. Jag behöver dig, helst hela tiden! Jag vill alltid ha dig vid min sida, du får mig att känna mig stark! Du är som en klippa i stormen, en axel jag alltid kan gråta mot. Du är den bästa jag vet, ditt hjärta är av guld. Jag älskar dig över allt annat, bästa vän. <3

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0